zanést do diáře:

14.1.      iglu;   Ostrožská Nová Ves;   Vojtěch; není sníh -> přesunuto    ->   21.1. Vsetín; účast jednoho jezevce
21.1.      Chřibská 55;   Godzila    Chřibské pětapadesátky se účastnili tři jezevci    GC1AVWY
28.1.      menší rekonstrukce klubovny (řekněme...zimní úklid);  Kačer   účast: 24 pacek
11.2.      sobota;   výlet Permoníků, Mustangů a Jezevců;     Kačer, Ještěr, Paja, Klára    účast: 8 pacek
únor      paintball;   Dave    není?   prý bude v březnu!
2. a 3.3. večery na klubovně;     Jezevci;   Vojtěch
9.-11.3.  Hubertka;     Jezevci a Permoníci;   Ještěr
30.3.    Japonský večer (klubovna);   Permoníci,...    Eva, Kotel   slušná účast a dobrý ohlas
31.3.    Panitball  Olomouc  Jezevci, Smrk,...    Daveed   zrušneno:(
13.-.15.4.  Výprava    Jezevci, Smrrrk,...    Ducce, Kačer (nutno potvrdit účast)   nezapomeň kroj!
21.4.    Závod světlušek a vlčat; Maruška, Terez, David
         Ivančena;
         Den Země; mj. Janáček
         a den na to (22.4.) je otevřena Ochozská jeskyně
27.4.    velmi důležitá schůze 16:00 klubovna (Jezevci)
1.5.      další výlet do Údolí Říčky (Ochoz u Brna)   změna: Stránská skála; účast ok
4.-8.5.  JESENÍKY    Jezevci   Kačer      zrušeno, protože pařez
17.5.    velmi důležitá schůze v 17:00
30.5.    velmi důležitá schůze v 17:00

1.-3.6.   Copak je to za vojáka
14.6.    velmi důležitá schůze v 18:00
29.6.    lanování v letu a odjezd na stavbu

léto      tábor         končí 15.7.
              OTŠka        posledních 14 dní v srpnu (http://www.jcots.cz/info-o-ots/) (patnáct let+)
              ve stejném období probíhá     Fons (http://fons.skauting.cz/benisky/) (sedmnáct let+)
              Haluz         byla naposledy před šesti lety...proč, Jagu?!
podzim, zima...
              27.-30.9.     NJRK III;        link: https://sites.google.com/a/h-dvojka.cz/hradistska-dvojka/njrk-iii
              5.-7.10.       výletprava;    Jezevci
              9.-11.11.     Poustevna Barborka;    Jezevec+Smrrk
              6. ročník branné hry     Wolfram se očakává v září12
              16.-18.11.    CVVZ    Šumperk
              Mikulášský sem.     začátek prosince12
              obrok13
červen 2012
Vytvořili jsme postupku! Janáčku, gratuluji.
Doteď mě bolí žebro..

květen 2012
26.5. Brno: Stránská skála; podzemí; stěna; Zetor; zarostlé koleje; street; sklepy; náhled do tramvajovky; ...
Do Jeseníků se nešlo, protože pařez! Ale potkali jsme se na Držkové a sauna byla dobrá. Druhý den se lezlo s oldschoolovým jištěním. Vážení, přestože existuje idos, bylo by fajn, kdybyste se orientovali v jízdních řádech.

duben 2012
Bylo ráno, bylo to moc brzo! Ale stálo to zato. Vylezli jsme na Ivančenu s 30kg šutrem, no dobře tak se 17kg. Jako obvykle moc skautů a málo nášivek. Pěkné to bylo. B.
Super záležitost. Překvapilo mě, že většina vlčat umí asi tak 5* víc než naše vlčata. Ale jinak super. Sice jsem nebyl s našima, ale s Oldou z Tupes. D.
21.4. 2012 je zajímavé datum, protože se konaly 3 akce, kterých se Jezevci účastnili; již zmíněný závod sv. a vl., výstup na Ivančenu a to, co máme nejblíž ke klubovně: den Země ve staráku. K.
Hned ráno, hodně brzo (asi v 9:10) sme měli sraz u klubovny s tím, že dojde každý, kdo nejel na Ivančenu. Nakonec sme tam byli tři. Já (Janáček), Radim, Trubec. Po tom co sme uklidili u klubovny a dole u Čerťáku sme našli mrtvou husu labuť. Krása pocit Dostali sme za to klobásku. Celkem krása. J.

březen 2012
Praví roverští vůdci? Již brzy ve vašich kmenech.
Krásná výprava, kde bylo stejně defektů jako kol.
Od šesti do půl osmé postupně přicházeli do klubovny lidi; na jménech nezáleží; Ještěr s dnešním programem dorazil poslední. No, jeho program: příprava výpravy na Hubertku. Vše ok. Diskutovalo se o sněmu. Řešilo se, co budeme dělat. No, vyřešilo se to: Vycházka na Rochuz. Stihli jsme ještě otevřený market pod kopcem (zavírá v 22:00); na kopci panelovka, zátěžová zkouška plic, výhled, hvězda, o které si asi polovina lidí myslela, že je to letadlo...
wiki: Sirius nebo též Psí hvězda, Aschere nebo Canicula je nejjasnější hvězda na noční obloze a nejjasnější hvězda souhvězdí Velkého psa. Velký pes představoval původně egyptského boha Anubise se šakalí hlavou. Sírius je nejjižnější hvězda zimního šestiúhelníku.

->Rovina, vysílač,...
->Mařatice - vilová čtvrť
=ideální sobotní večer; díky všem zúčastněným, Kačer

Ducce: Našel jsem zajímavé video, ve kterém mimo jiné figuruje i tato hvězda. Myslím, že rozhodně stojí za zhlédnutí: http://www.videacesky.cz/ostatni-zabavna-videa/porovnani-velikosti-hvezd

leden 2012

V sobotu ráno jsem přes rameno hodil krosnu, ( jestli si myslíte že jsem nějaký řízek co unese 20 kilo na rameni tak to zase nejsem, bylo to způsobeno spíše tím že jsem ani za mák nestíhal, a v úpraku nebyl na popruh druhý čas. Po zdárném stihnutí autobusu a po všech přestupech jsem se štastně vykolíbal ve vsetíně na hlavním autobusovém nádraží za pohledů mých druhů,kteří na mě již nějakou tu chvíli čekali , po všech oficiálnostech jako potřesením ruka apod. jsme se vydali směr ´ Džambožka´ po chvilce hledání a větší chvilce pochodu jsem našli místo nám zcela vyhovující, po 2 hodinách týmové práce. (tým byl složen s lukeho který byl také tohoto týmu členem jediným) v nás ostatních a´t už fotografech či jen přísedích měl tento tým však plnou podporu, a jak už jsem říkal po 2 hodinách plného týmového nasazení byla nakupena pěkná a úhledná hromada která přislibovala noclech jaksepatří luxusní. Po vydatném obědě skládajícího se z dvou konzerv omáčky hermelínu a balíčku špaget, jsme se rozhodli iglú jakseříká vytesat, a jelikož týmu se dostalo značného náboru, ještě před setměním byl náš příbytek hotov.
Tím jak jsme si krátila čas mezi setměním a noclehem vás zatěžovat nebudu,když jsme kolem hodiny 12dvanácté do iglú ulehli bylo nám blaze, a´t už tím že jsme byli unaveni nebo čímkoli jiným, bylo nám blaze, noclech proběhl bez větších potíží, abyste rozuměli potíž byla spíš menší než větší a to Ponyho spacák, který si v ranním úpraku spletl se spacím pytlem bratrovým a musel tedy přespat ve spacáku kterému mu byl taktak po ramena, itak jsme se však ráno probudily všichni vyspaní a plně odpočatí, s těžkostmi spojené s cestou domou vás zatěžovat nebudu , a to už jen z důvodu toho že v podstatě není ani čím.
A nakonec bych chtěl jen vzkázat všem co dali přednost gaučingu či činosti jiné LITUJTE !
Váš Skarka
Stejný den, sto kiláků dál, pod jezevčí vlajkou (kdybychom nějakou měli):
Hrůza! Děs! A bolavé nohy! Ale můžu se chlubit, že jsem ušel 55km za 1 den. B.
Kdybych to vedl já, šel bych zkratkou. J.

prosinec 2011

Osvětimany
GC2BE3B
GC1MA7H
GC31PP4
GC1BAYP

listopad 2011
Kmen Jezevců se právě pokouší o vlastní existenci.

"Roveři (rover = poutník) a rangers – dospívající věková kategorie používá několik symbolů:
 – roverskou (poutnickou) hůl s vidlicovým rozvětvením nahoře ve tvaru Y, 145 cm dlouhou,
  – heraldický znak – erb waleských princů: tři pštrosí (supí) péra s heslem ICH DIEN (SLOUŽÍM), který původně používal český král Jan Lucemburský. Princové z Walesu toto znamení dosud používají, a proto přijali heslo SLOUŽÍM i angličtí roveři a po nich roveři na celém světě,
  – iniciály RS – versálky písma typu „grotesk“, buď v kovovém provedení, nebo jako nášivka – stříbrná písmena na tmavočerveném podkladě,
  – barvu některých krojových prvků, např. barvu šňůrky na píšťalku a baretu. Roverská barva je uváděna jako tmavá červeň – odstín bobule hlohu, symbolizující vyzrálý plod – vyspělého skauta."